luni, 7 martie 2011

Minciuna...

Minciuna..un pacat foarte mare..despre care as vrea sa scriu..nu sa ma leg de religie sau ceva de genu..ci doar de lucruri care se intampla zi de zi fiecaruia..Am mintit si in ultimul post pe care l'am pus...si ziceam ca am chef de scris dar nu am mai scris absolut nimic...Nu cred ca este persoana in lumea asta sa nu fi zis macar o singura data in viata lui o minciuna(vinovata,nevinovata,mica,mare,importanta,neimportanta etc.)De ce mintitm?Poate pentru ca vrem sa ne dam mai mari decat suntem,poate ca vrem sa evitam o situatie de genu "ea:iubitu te'ai mai interesat de lucrul ala?stii ca e foarte important pentru mine el:aaa...da iubita a zis sa revin sa'mi dea mai multe detalii" ca sa nu ii spuna ca nu s'a interesat si sa evite o cearta a mintit spunand ca trebuie sa se mai duca pentru niste detalii...In fiecare zi ne mintim pe noi cand spunem ca o sa facem zeci de mii de chestii...si amagirea e o minciuna...Fara sa vrem ne lovim de minciuna mereu...din gura mea,din gura ta,din gura tuturor...Dar cel mai rau e cand minti in dragoste sau ii minti pe cei dragi...Incredere intr'o persoana se castiga foarte greu dar se pierde foarte repede...si o relatie fara incredere e ca un pahar de vin fara vin...vezi sticla,peretele paharului dar nu ajungi la continut....Am mintit multa lume de cand ma stiu si e pacat ca abia dupa 23 de ani mi'am dat seama de ce am facut..dar mai bine mai tarziu decat niciodata...macar mi'am dat seama...(desi as fi vrut sa incetez cu asta de mult timp...dar era frumos)Cand o persoana minte..iti poti schimba parerea radical despre ea...si orice ar face..mereu crezi ca ar fi o minciuna..Si ca lumea sa aiba incredere in tine trebuie sa gasesti alte persoane cu care sa vorbesti si sa incerci sa nu mai minti deloc...pentru ca dupa ce tragi linie nu are rost...O fata nu o sa te placa mai mult daca tu ii zici ca arati ca Ronnie Colleman gol dar tu ai mai mult de doua plovere pe tine si gol arati ca Frodo....Fetelor si oamenilor in general le place adevarul indiferent cat de dureros ar fi..ne place adevarul pentru ca asa stim ce sa schimbam la noi...Stima si respect:)Va salut

2 comentarii:

  1. hmmm...ai dreptate in ceea ce priveste minciuna...si eu regret knd mai mint...da cred k fara ea nu putem trai:))

    RăspundețiȘtergere
  2. cam asa ceva...pacat ca de multe ori ranim fara sa vrem sau sa ne dam seama prin minciuna...

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)