miercuri, 1 aprilie 2009

Calculatorul meu e cel mai bun!

Cam asa se lauda copii in ziua de azi(si eu ma laudam tot la fel,dar am mai crescut putin:P).Nu exista "cel mai bun computer".De ce?Pai marile companii care produc produse pentru calculatoare nu stau degeaba.E o mare concurenta intre ele AMD vs Intel,nVidia vs Ati,Asus vs LG si tot asa.Daca Intelul a scos un procesor dual cuore a scos si AMD la scurt timp.Daca vreti un procesor pentru editare grafica luati Intel,daca vreti un procesor puternic pentru jocuri,video luati AMD.Ceea ce face concurenta asta asa mare intre companii si vanzarile de milioane de euro sunt jocurile.Da am scris bine.Programele sunt foarte putin cautate,mai ales ca exista piraterie.Ce te face sa cumperi o placa video mai buna?Un joc nou.Nu stiu daca este persoana in lumea asta care sa nu fi jucat macar o singura data un joc video.Un Solitaire sau un joc cu masini,tot ati jucat o singura data.Mie imi plac jocurile de masini pentru ca asa ceva nu pot face pe strada(vreau sa tin permisul cat mai mult).Sunt persoane care petrec ore intregi in fata calculatorului prinsi de actiunea unui joc.Te prinde si nu-ti mai dai seama cand trec orele.Cel mai mare dezavantaj il au copii mici(intre 7-14).De ce?Pentru ca ei nu au o copilarie cum am avut-o noi.Eu cand eram mic auzisem de calculator dar nu stiam ce e ala.Erau "pipiurile"(jocurile alea electronice) dar nu aveam mereu bani sa ma duc sa joc.Am avut o copilarie frumoasa.Plecam de acasa dimineata si ajungeam seara,umblam peste tot.Cunosteam tot Barladul.Imi aduc aminte ca ne adunam toti in fata blocului si jucam ascunsea.Era frumos.Acum toti copii vor calculator si isi strica ochii in fata lor.Nu se bucura de anii copilariei cu care nu te mai intalnesti.Poate ca am devenit putin nostalgic,dar asa se intampla cand iti aduci aminte de copilarie.Cand eram noi mici,ne adunam multi in fata blocului si jucam diferite jocuri.Dar acum am observat,ca nu se mai aduna nimeni(ma refer la copii mici,nu la noi).E pacat.Va salut;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)