miercuri, 1 aprilie 2009

Haideti in vacanta in Bulgaria!

Am trait sa o vad si pe asta.Sincer imi vine sa rad,dar e de plans.Am inceput sa facem reclama la litoralul,statiunile montane si obiectivele turistice ale ...tineti-va bine..Bulgariei!!!Cum?Pai nu e tara cu care ne "bateam" noi in fata Uniunii Europene si carora vroiam sa le aratam ca suntem mai buni decat ei?Deci asta e chiar tare.In loc sa mai remediem putin plajele si conditiile de cazare de la noi,indrumam romanii sa se duca in vacanta in tara concurenta?Doamna Ministru al Turismului(nu stiu cine a pus-o in aceasta functie dar nu are nicio traba cu asa ceva),pai noi ce facem aici?Primim vreun procent ceva daca le aducem clienti?In loc sa ii convingem pe cei care inca nu i-a "atins" criza sa ramana in Romania,noi ii trimitem in Bulgaria?Da nu sunt bulgarii aia care se purtau urat cu noi,ne sechestrau conationali?Ne tineau in vama la ei cateva ore bune?Noi le aratam ca suntem mai destepti nu?Prin ce?Prin incurajarea romanilor sa le viziteze tara?Prima data cand am inceput sa "cotizam" la economia lor a fost in momentul in care Domnul Tariceanu a triplat taxa auto.Acum le "cotizam" si la turism nu?Bravo.Pai noi nu avem ce vedea in Romania?Eu va recomand sa va duceti in Nordul Moldovei sa vedeti acolo locuri foarte frumoase.Am mers acum 5 sau 6 ani acolo si am ramas placut surprins ca cat de frumos este.Chiar va invit sa vizitati acele locuri.Se merita si nici nu costa mult.Va salut;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)