luni, 8 martie 2010

A mai trecut un an...

A mai trecut un an.Un an in care nu am facut mai nimic...un an in care nimic nu se anunta bine..un an in care toti prevesteau moartea din 2012 si in care unele filme au facut ravagii in lume..gen Avatar care a impins multe persoane la sinucidere..Dar totusi sa revenim la lucruri mai frumoase...Ce am m-ai facut si ce m-a mai deranjat de cand nu am mai scris?Pai acum sunt la facultate si mi-e foarte bine...am prietenii aproape si familia si ma simt implinit..Ce m-a enervat?Sistemul de la noi din tara.Apropo am sa ma duc si eu la Domnul Geoana sa-i cer cei 20.000 de Euro promisi fiecarui roman intors acasa..Dar ii las tarii astea mult iubite..Masina nu mi-am mai luat..tot din cauza "iubitilor" nostri parlamentari..si cam atat despre mine..Va salut si va respect;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)