marți, 12 mai 2009

Masina:lux in Romania

Trist dar adevarat acest titlu.Pana acum a fost cum a fost cu taxa si cu tot.Ne-au dus de nas cum au vrut ei.Au zapacit taxa asta de nici ei nu mai stiu cati bani trebuie sa ia pentru inmatricularea unei masini la mana a doua.Cred ca Romania e singura tara din Europa care percepe aceasta taxa.Celelalte cred ca iau si ele o anumita cota parte din asigurare sau din impozitele pe care le platesti anual.La noi sunt in stare sa te jupuieasca de bani doar ca sa aiba ei(nu dau nume pentru ca nu vreau sa mi se inchida jurnalul sau ceva de genu).Am citit ca de la anul o sa plateasca toti participanti la trafic un impozit anual in functie de cate noxe emite masina.Pai bun...si omul sarac lucrator intr-o fabrica cu frica zilei de maine(ca nu stii de la ce sa te astepti de la patroni din ziua de azi) de unde are el bani sa plateasca acest impozit?Dam un exemplu.Majoritatea oamenilor din municipii si orasele mici au o dacie veche.Daca un Volkswagen Passat din '98 emite 154 g/km,atunci Dacia 1310 cat emite?Cat trebuie sa plateasca acei oameni impozitul?De unde sa plateasca acesti bani?O sa ajungem sa avem parcari pline cu masini dar care nu o sa mai fie miscate din loc de ceva timp.De ce nu se face si la noi un program adevarat RABLA,nu bataia asta de jos.Sa le dea oamenilor pe o Dacie veche jumatate din valoarea unei masini noi(tot Dacia pentru ca daca vrei altceva platesti,nu e faza de nationalism dar astea sunt masini pentru drumurile noastre)Si asa sunt sigur ca o sa-si permita oricine sa cumpere o masina noua.Oricine ar vrea o masina noua,sa nu se mai chinuie cu vechea si eterna Dacia 1310.Dar astea sunt vise.Pe la televizor,deja au inceput campaniile pentru postul de presedinte.Parerea mea e ca nu este persoana in Parlament capabila pentru a ocupa acest post(nici eu nu as fi,pentru ca nu as sti ce sa fac)Asteptam salvarea de la altii iar noi stam cu mainile in san.Nu am mai fost la vot din 2007 si nu cred ca am sa ma mai duc vreodata.Fiecare e liber sa faca ce vrea si sa aleaga ce vrea.Asta inseamna democratie,dar nu stiu daca la noi in Romania o sa fie asa.Am descoperit in Italia o tara libera si unde ai mai multe oportunitati.Traim cu vise,sper ca "dragi" nostri conducatori sa nu puna o taxa si pe asa ceva.Va salut si va respect;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)