marți, 12 mai 2009

Sunt un cocalar?

Am citit ca iti poti da seama daca esti un cocalar daca:ai haine de firma,iti faci poza cu ochelarii la ochi,ai tunsoare "a la" Cristiano Ronaldo(eu ii zic "creasta"),asculti muzica de pe telefon,asculti manele,iti plac BMW si mai erau cateva da nu mi le amintesc.Hmmm..Bun..hai sa incepem cu fiecare in parte.Da,am haine de firma,dar nu toate,nici macar marea majoritate.Hainele pe care le am de firma is cumparate de la reduceri si le-am cumparat pentru ca mi-au placut si aveau un material bun.Dar nu am sa le arunc sau sa le dau doar pentru ca nu vreau sa ma creada lumea un cocalar.Sunt genul de persoana pe care nu prea o intereseaza ce zice lumea(cum zice inimioara mea,"ma doare in spatele garii"(fetelor sunt luat,srry...da e fetitza mea))Poze cu ochelarii la ochi am si daca vreti va si arat,oare asta inseamna ca sunt cocalar?:-/Imi placea mie in momentul respectiv cum imi statea si de asta mi-am facut acele poze(ma vedeam si eu frumos;))). Tunsoarea asta "a la" Cristiano Ronaldo,mi se pare o prostie.Bai tata..pai eu ma tund cum vreau eu nu?Daca pe mine ma taie sa ma tund cu petice,e problema mea.De vreo 3 ani ma tot tund "creasta" pentru ca sunt indragostit de tundoarea asta,dar asta nu inseamna ca m-am tuns asa pentru faptul ca era tuns Cristiano Ronaldo,chiar nu ma intereseaza de ce face el.Muzica de pe telefon ascult de fiecare data cand am ocazia si nu e nimeni pe langa mine ca sa deranjez sau imi pun castile(is satul de hendzfri).Nu de alta dar pe mine muzica ma linisteste.Manelele v-am mai spus ca-mi plac si o sa-mi placa mereu.Dar nu toate.Nu-mi plac alea cu "dusmani-mi poarta pica" sau "am femeia bazata" sau "numarul unu" sau care mai vreti voi..Am sa va dau niste titluri de manele pe care le ascult des:"Fara tine"(Florin Minune si Mihaela Minune),"Ce-i al meu e si al tau"(Liviu Mititelu),"te-am cunoscut din intamplare"(Florin Salam) si mai sunt vreocateva.Da recunosc faptul ca am multe manele in calculator,dar rar le ascult.Astea mai des.In ultimul timp am inceput sa ascult muzica napoletana(Gigi D'Alessio,Mario Merola,Nino D'Angelo).Daca intrati pe contul meu pe youtube o sa va speriati ce muzica am la listele facute acolo.Toate genurile de la rock la pop si de la manele la populara.Si nu in ultimul rand,daca iti plac BMW esti cocalar.Bai tata..Pai toti care au in lumea asta BMW is cocalari?Sau noua ne place sa ne facem de ras intre noi?"uite-l si pe ala cu BMW..cocalar imputit".Nu zic,sunt unia care merg cu masinile,cu geamurile deschise,cu o mana pe volan,cealalta afara sa i se vada bratara de "haoleu" de 2 mg aur si 30 alama,bagati in masina aia pana sa ajunga in portbagaj de li se vede numai fata si cand vad cate o fata mai "rasarita" repede incep sa claxoneze si sa fluiere dupa ea sau sa strige cu texte de genu "printeso unde te duci"."regina vietii mele,nu vrei sa iesim la o faleza".Iti zic eu ca nu vrea!!Si daca vrea trebuie sa fie doua motive:ori are nevoie de bani ori vrea sa faca gelos pe cineva.Aia da,aia ma scot si pe mine din sarite.Deci..sa tragem o concluzie..Sunt un cocalar sau nu?Eu zic ca nu,voi ce ziceti?va astept cu niste comentarii.Va salut si va respect;)

3 comentarii:

  1. mai ce zici tu acolo nu te face cocalar,din cate am prins eu cocalar inseamna acel copil care isi pune statusuri ,mesaje pe poze de genul ,,eu sunt bosul bla bla bla,, (si foloseste un mod de scriere de stai cinci minute sa intelegi pt ca foloseste tot felul de simboluri asemanatoare literelor ex s=$ ,e=3 ma rog tot felul de prostii si plus nici nu scriu corect gramatical).Partea frumoasa e ca nu sunt ce pretind ei ca sunt mai ales partea aia ca au tone de bani...si au 10 lei in buzunar (eu nu ma leg de faptul ca sunt saraci dar frate daca esti nu te mai agita atat sa capeti atentie).Mai sunt acei copii care pretind ca au haine originale ,inainte erau cu nike mai nou cu D&G, Armani chestii serioase , si sunt facute in China (iar nu ma leg de faptul ca sunt falsuri ca sincer mai toate hainele din romania accesibile omului de rand sunt facute in China,Turcia,dracu si eu am dar nu sunt de la firmele astea de renume si nu ma dau in specatcol.Mor cand vad acesti smecheri,care nu sunt smecheri, pe strada zicand ca au bani,haine de firma si vin la tine si iti cer 1 leu...si daca nu le dai te iau la injuraturi,cu amenintari ca pun ei pe x si y sa te bata ,pana mea , si cand le dai un capac incep sa tremure de frica si incep si mai rau cu amenintarile ca te bat dar defapt nu fac nimic si poate are vreunul norocul sa isi cheme prietenii si apoi sa te bage in cerc ,sa te ia la rost cu lucruri de genul : ba tu stii ma cine e asta? asta e prietenul meu ba tu nu te iei de el ai inteles? si apoi iar le dai un capac si se caca pe ei...
    Cam astia sunt cocalarii adevarati . Partea aia cu faza ca daca asculti manele esti cocalar, total stupid. Eu nu ascult manele,nu mi-au placut si le urasc pe alea cu eu am bani,femei dusmani etc care apar pe banda rulanta si inspira dobitoci sa devina copii ieftine de Tony Montana(hai poate am exagerat si eu dar asta e pararea mea ,sincer ei vor sa para smecheri de colti de strada). Dracu o petrecere fara manele ,dar din cele de danstat ,de distractie, nu prea este reusita.
    Poze in oglinda cu ochelari? pff...e o faza trecatoare dar ideea ca esti cocalar daca iti faci poze in oglinda a venit de la acei destepti care se pozeaza cu salariul parintilor in oglinda... ca sa vada lumea ca sunt smecheri aaaa si sa nu uit mai baga si un text inteligent :| . Ah...partea cu BMW-urile...asta ce sa mai zic mai mult ca sigur din invidie ..un BMW te costa o poala de bani si sincer si eu mi-as dori un BMW :D si acum (parerea mea) cocalari sunt aia care folosesc texte de $/\/\3K3r (ce am scris aici mi se pare usor de citit :) ) la pozele in,cu bmw-uri care nu sunt nici ale lor.
    Si partea cu freza, faci ce vrei frate iti faci freza cum iti doresti .Care e problema ca freza ta e a la Cristiano Ronaldo. Cand ii aud pe unii are freza lu cristiano ronaldo de parca e un brand sau ca are drepturi de autor asupra acestei frizuri...eu nu prea ma omor dupa creasta,freza , mie imi place scurt de tot ,periuta asa cum e Guess Who ( si sa vezi ca o sa fiu considerat cocalar de unii inteligenti ca ,,ma rad in cap,, ca guess who de parca ar fi si asta un brand).
    Mai nou orice iesit din comun e cocalaresc.Cam asta am observat pe site-urile gen cocalari.com,pitzipoanca.org,cocalaria.ro. Orice ma e cocalaresc. O fata isi facuse poza ca pupa o statuie...e pitzipoanca frate..unu beat manga statea pe scaun si dormea dezbracat cu doua felii de lamaie pe ochi,desenat cu markerul pe corp ,sigur era dupa o noapte de betie si prietenii lui s-au gandit sa faca misto de el...nu frate ce sa mai e cocalar...si sunt oameni care spun despre o poza ca e cocalareasca doar pt ca a fost pusa pe acel site, ca vezi doamne daca a pus administratorul siteului poza aici e cocalareasca...cred ca daca ar pune o poza cu un pix se va trezi un destept sa spuna MAMAAA CE COCALAR E ALA CARE A FACUT POZA...
    cam asta am avut de spus

    RăspundețiȘtergere
  2. salut am citit ce ati scris voi aici si mi se pare absurd adik da ca ati faci freza a la cristi nu inseamna ca esti cocalar sau faci poze in oglinda asta e ca ai aspesct fizic si ati place cum arati , nu vad ce e in neregula cu asta cocalar inseamna sa te tragi din neam de cocalari si da ca te tragi din neam se cunoaste de la o posta ca esti cocalar da frate da ca nu esti cocalar ce te preocupa faptul asta mie mi se pare a fi un baiat inteligent

    RăspundețiȘtergere
  3. mc de apercieri..insa exista un "dar"...nu am pus eu tiparele astea..astea au fost trase ca niste concluzii din tot ce am vazut pe net si ce mai auzeam de la unele persoane..nu pot sa le contest inteligenta pentru ca nici eu nu sunt un Cioran...sunt un baiat simplu cu idei multe...atata tot..cu respect

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)