vineri, 8 mai 2009

Nush ce titlu sa mai pun...prea multe s-au intamplat..

Tin postul asta cam ocupat.Pentru ca nu am mai scris de mult.Adevarul e ca nu am avut timp.Lucrez seara si nu prea mai am timp sa scriu.Stau pe net,dar mi-e cam lene sa scriu.V-am cam dezamagit.Imi pare rau.WoW prima data cand imi cer scuze public.Doamne cate se mai intampla prin Romania,ma uimeste totul.Trece o zi,o alta stire.Dar daca ar fi stiri de bine,ar fi ceva dar sunt numai scandaluri.Si multe stiri care baga frica in lume..O sa incerc sa va explic(prin ceea ce cred eu ca se intampla pentru ca asa cum stiti este un jurnal cu si despre orice in care eu imi exprim parerile.Comentariile sunt bine venite).Si cu urmatorul post o sa incep.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)