vineri, 8 mai 2009

Cocalari

Doamne,va spun sincer ca m-am saturat sa tot vad peste tot comentarii despre cocalari si despre manele si despre tot.Va zis sincer si eu ascult manele.Sunt un cocalar?Poate ca da.Dar pe langa manele mai ascult si Gigi D'Alessio,Lara Fabian,Iris,Holograf,Puya.Ascult orice gen de muzica in functie de starea in care ma aflu.Multi spun despre solisti de manele ca nu au voce.Parerea mea este ca multi din industria manelelor(daca se poate numi asa) au o voce destul de buna in comparatie cu cei din industria pop din Romania.Am ascultat multe manele live si se vede cand o persoana are voce sau nu.Si am vazut multe "curve" in industria muzicala care "canta" cu corpul nu cu vocea.Stiati ca Liviu Mititelu(Guta) a cantat inainte de manele muzica pop?Sau ca Adrian Copilul Minune(De Vito,Adi Minune) canta si muzica de opera?L-am auzit cantand live "'O Sole Mio".In opinia mea,cantautori ce canta live sunt artisti adevarati.Playback mi se pare o prostie.Eu daca as avea voce si as putea sa cant as canta numai live.Daca ar fi sa fac playback as sta frumos pe scaun si as lasa CD-ul sa mearga.O parte din manelisti s-au axat pe agest gen de muzica pentru ca ies o multime de bani.Si cam asta se cauta.Daca este vreo persoana in Romania care nu a ascultat,nu a dansat niciodata pe manele vreau si eu sa vorbesc cu ea.Va spun eu sigur ca la betie oricine asculta o manea.Sunt melodii care intra la suflet.Nu toate.Nici mie nu-mi plac alea cu "Eu am bani si am valoare/Niciunul nu e mai tare".NU!!Astea nu.Imi plac melodiile de dragoste si in care se vorbeste de familie(sunt o persoana foarte familista).Va dau un exemplu.La Barlad acum cativa ani a venit Adi Minune si a cantat.La un moment dat s-au stricat boxele celor de la Poenita.Toata lumea a inceput sa huiduie.El a spus"Vreti sa bag CD-ul?Pentru mine nu e nicio problema,pot sa fac si asta.Dar eu vreau sa ne simtim bine si sa fie frumos."Toata lumea a tacut si au asteptat frumusel sa se remedieze problema.Si a cantat live toata seara.Merita tot respectul pentru ceea ce a facut.Dar in conceptia unora tot un rrom ramane nu?Dar fiecare gandeste ce vrea cat mai poate.....Va salut si va respect;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)