vineri, 8 mai 2009

Scriu retras

Am inceput sa scriu cam retras.Nu de alta dar nu vreau sa incalc legile date recent in Romania.Cred ca ati auzit cu totii ca nu mai ai voie sa ameninti,sa denigrezi o persoana in scris sau sa critici o persoana indiferent de statutul ei.Deci de acum nu am sa mai scriu nimic despre nimeni.Dar nu au spus ca nu am voie sa critic unele fapte a unui grup de persoane indiferent de statutul sau.O sa ajungem ca pe timpul comunismului cand nu aveai voie sa zici nimic de frica sa nu ajungi la puscarie.Cam asa este si acum.Democratie cu margini.Ma simt ingradit in comentarii si nu vreau sa gresesc si sa fac vreo prostie asa ca ma opresc aici cu acest subiect.Imi pare rau dar atat pot sa scriu,as scrie mai mult dar mi-e teama ca am sa dau frau liber gandurilor mele si am sa gresesc destul de mult.Va salut si va respect;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)