vineri, 8 mai 2009

Gripa porcina

Cu toti am auzit de gripa porcina pe la televizor.Un virus care-si schimba forma de la o saptamana la alta.Acum cativa ani era vorba de gripa aviara.S-au ucis nu stiu cate mii de gaini care se presupunea ca sunt purtatoare de acest virus dar nu am auzit de niciun caz de gripa aviara.In opinia mea,a fost doar o tentativa de a distruge piata avicola romana,pentru ca numai in Romania s-au luat aceste masuri.Aveam atatea ferme avicole in Romania care acum sunt inchise.Asa cred ca o sa se intample si cu aceasta presupusa gripa porcina.Lumea intra in panica,nu mai cumpara carne de porc si industria porcina se duce de rapa.Si dupa cum declara ei nu se poate lua de la porc aceasta gripa,dar atunci de ce nu ii schimba numele?Ca sa bage lumea in panica si sa nu mai cumpere carnea de porc.Asa cum a fost in Anglia cu virusul vacii nebune.In perioada respectiva nu a mai cumparat nimeni carne de vita.Mi se par unele campanii de manipularea populatiei.Prima data a fost cea impotriva carnei de vita,apoi celei de gaina si acum a celei de porc."Nu mancati,o sa va imbolnaviti,mancati ce vrem noi,nu ce vreti voi,noi stim cel mai bine" cam asa suna aceste campanii ale lor.Dar va zic sigur ca ei mananca "pe rupte".Eu va zic sincer,cand a fost gripa aviara am mancat carne de pasare,cand a fost zvonul cu boala vacii nebune tot la fel am mancat carne de vita,acum mananc carne de porc.Nu mi s-a intamplat nimic.Nu va spun ca trebuie sa faceti si voi asa.Puteti sa mancati ce va place si ce vreti.Eu nu va impun sa mancati un anumit tip de mancare.Imi dau cu parerea.Fast-food-urile sunt cancerigene,e adevarat,dar daca mananci mereu nu unul la 3-4 saptamani/luni.Si daca iti este sa mori,mori si in somn si pe strada si la masa,nu poti sti niciodata.Va salut si va respect;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)