luni, 16 martie 2009

Mai carcotas decat "Carcotasi"

Vazusem acum câteva săptămâni o emisiune foarte cunoscuta,"Cronica Cârcotașilor"(o emisiune "furata" de la italieni,cam cum sunt majoritatea de la noi). In aceea emisiune prezentata de Serban Huidu si Mihai(Misu) Găinușă,Serban Huidu isi lauda trupa(Jukebox) printr-o intrebare retorica"Oare de ce trupa noastra suna mai bine decat cea a lui Capatos?"(nu iau apararea nimanui,pentru ca asa cum v-am mai spus nu sunt sub contract cu nici o televiziune din Romania,chiar daca as vrea,dar sunt unele lucruri care nu-mi plac).Pot sa va raspund eu la intrebare?Pai intre emisiunea "carcotasilor" si cea a lui Capatos este o mica mare diferenta.Capatos face emisiunea in direct pe cand emisiunea "carcotasilor" este inregistrata si se poate modifica putin sunetul "sa dea mai bine la public".Pe cand la Capatos baietii din trupa canta live(nu spun ca cei de la Jukebox nu canta live,dar in conceptia mea live e atunci cand esti in direct,ca asa ar putea veni orice cantautor si sa aduca o filmare cu el cand a cantat undeva si sa umble putin la "setarile" vocii) iar in direct nu prea poti face multe schimbari la sunet intr-un timp scurt. Iar "balbutele" pe care ei tot le critica atat se petrec tot in direct.Sunt tare curios sa-i vad pe ei cum se descurca in direct,cu prompter(ca se poate face si asta,aduna tot materialul o saptamana,fac un slide si il prezinta ei in direct). Asa cum am mai scris in acest jurnal,parerile mele mi le expun,dar asta nu inseamna ca sunt si bune.Va salut;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)