miercuri, 18 martie 2009

Sorrento,Napoli,Italia sau S.U.A.

Visul meu de mic este sa ajung în Statele Unite ale Americii.Mi-a placut engleza de mic,am învățat-o cu drag la scoala și spun eu ca ma descurc destul de bine(conform Wall Street Institute nivelul meu de engleza e avansat..asa o fi).Dar soarta(sau mai bine zis norocul) m-a adus in Italia(am spus norocul pentru ca puteam sa stau in Romania sa ma chinui,sau sa fac o facultate si apoi sa ma bat cu capul de pereți ca nu am ce face cu diploma).Aici viata este frumoasa,locul este frumos,oportunitățile sunt mari chiar și fără studii superioare dar ce te "omoara" este dorul de casa,de cei dragi,de prieteni și de limba romana.Mi-am pus in cap sa strang ceva bani si sa ma întorc în țara mea sa-i investesc.Dar azi am primit o oferta pe care nu stiu daca o pot refuza.Sa plec in America.Acum cateva luni m-am inscris la loteria vizelor si astazi m-au sunat unia din New York si mi-au spus ca daca platesc o suma in contul lor am sansa sa ajung in America.Dar am stat putin si m-am gandit.Din ce arata pe la televizor,America este tara cea mai afectata de criza(parerea mea este ca nu e asa,America are destule resurse financiare si nu are cum sa intre in criza,poate o fi vorba doar de o "curatenie").Mi-au spus ca aceasta viza este valabila o viata intreaga(stiti,eu am o teorie,cand unia iti promit "marea cu sarea" ar trebuii sa te gandesti de doua ori).Dar am zis ca am sa incerc sa vad ce se intampla.Poate mi-a surade norocul si-mi implinesc unul dintre vise,"The American Dream"("Visul american").Voi ce ati alege?Italia sau America?(bineinteles,daca ar fi bine,as alege Romania:P)Va salut;)

Un comentariu:

  1. Parerea mea e sa te gandesti de 4 ori :) ti-e deja dor de Romania. Daca te duci in America vei fi singurel, si nu cred ca ti-ar prinde bine.
    Pentru o perioada mai mica de timp insa, merita sa te duci, ca se castiga bani frumosi acolo ;). In plus e o experienta de viata de neuitat. Eu sincer as face orice sa ma pot duce ... Eu am vrut sa ma duc in America cu Work and Travel, insa nu am putut pentru ca am avut restante, iar astia de la ambasada nu-mi dau viza doar pentru chestia asta :(. Insa anu' viitor am zburat :>

    Parerea mea : Now or never! :) go 4 it ... esti tanar omule ... traieste-ti viata ... poate ne intalnim la anu' acolo ;))

    Salutari de "acasa" :) :-h

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)