luni, 30 martie 2009

Umorul in Romania interzis?

Nu stiu daca ati auzit de ultima lege pe care au propus-o parlamentarii nostri "iubiti".Este vorba despre o lege prin care ei interzic pamfletele.Adica mai romaneste,adio "Mondeni",adio "Cronica Carcotasilor",adio "Divertis" si altii care fac haz de necaz.Adica rad de prostiile si de incompetentile parlamentarilor nostri.Nu stiu,eu nu am trait pe timpul comunismului dar din ceea ce imi spuneau cei mai in varsta ca mine cam asa era si pe timpul "raposatului".Nu aveai voie sa faci o gluma,sa spui ceva de conducatorul tarii ca erai bagat la puscarie.Adica nu e de ajuns cenzura care exista acum?Unde o sa ajungem?Noi in loc sa evoluam,involuam?Dupa ce ca lucrurile in Romania sunt asa cum sunt si romanul are nevoie sa rada putin,"iubitii" conducatori ai tarii vor ne ia si acest drept asa cum ni le-au luat pe toate(dreptul la o viata mai buna atunci cand ei fura,dreptul la o masina mai buna)In conceptia mea romanul are numai indatoriri,nu are si drepturi.Pentru ca eu nu prea stiu care sunt drepturile romanilor in tara lor.Sau poate avem dreptul de a ne plati taxele?Dreptul de a nu avea o opinie?Dreptul de a fi la mijloc?Intre a trai si a muri?Apropo de asta citisem undeva care este semnificatia cuvantului "job"(just over broke=putin peste faliment).Cam asa s-ar traduce la noi in Romania "minimul pe economie".O alta lege pe care ei vroiau sa o schimbe este aceea a spatiului privat personal.Adica nu mai aveai dreptul sa le fotografiezi vilele de cateva milioane de euro.Pai bun.Dar noi nu tre sa stim unde se duc banii nostri?Daca nu vedem autostrazi,turism,nivel de trai mai bun macar sa avem si noi cu ce ne lauda "pe afara".Cand ne ducem la italieni si ne arata autostrazile lor si cladirile lor istorice,le aratam si noi ce vila are Domnul Basescu,Domnul Geoana.Sa le zicem ca acolo sunt banii nostri.Asta este.Vorba lui Mircea Badea "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"(nu prea il suport eu pe Mircea dar imi place vorba asta a lui).Va salut;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)