luni, 16 martie 2009

Tot "vedetismul"

Cred ca multi ati auzit de asa zisul "sex simbol" al Romaniei...Stelian Oftica(pardon Ogica,m-a luat valul).Tin minte ca a jucat pe la o echipa de fotbal din Divizia A,numele sau este corelat cu Loteria Romana fiind cel mai infocat jucator,a facut vreo 2 ani de puscarie(sau mai academic,detentie) si de reclama sa se ocupa posturile de televiziunde de pe la noi.Castigatori la loterie stiu ca au mai fost dar niciunul sa apara pe la televizor asa cum apare el.Tin minte ca anu trecut in Italia doi Romania au castigat la Loto cate un milion de Euro(eu joc numai cand sunt poturi mari de cate 100 milioane de euro,cum a fost anu trecut pentru ca stiu ca nu am noroc).De ei nu s-a scris nimic si nici nu au fost facute reportaje.Cum se iveste cate un scandal hop si Domn' Oftica.A fost Magda rapita,cine a aparut in primul rand sa o apere?Bunul ei prieten Stelian Ogica care dupa cateva saptamani s-a intors impotriva ei.Intrasem din greseala pe jurnalul lui(blog-ul daca vreti) si am vazut o poza,in prim-plan cu el,iubita lui si cine alta decat Magda Ciumac.Datele referitoare la el le-am gasit si pe wikipedia cu mult timp in urma,acum nu stiu care si de unde a copiat(el de pe wiki sau wiki de la el)Mie acest personaj,sincer va spun imi provoaca sila.Si daca Dumnealui citeste aceste randuri,ii pot spune totul in fata si nu are ce sa-mi faca pentru ca aceasta este parerea mea despre el si nu ii aduc injurii sau afirmatii calomnioase.Nu prea imi place sa ma repet dar ca sa inteleaga toti sunt nevoit.Sun doar un baiat simplu caruia ii place sa-si exprime parerile pe jurnalul sau..Parerile unui baiat simplu..Va salut;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)