sâmbătă, 14 martie 2009

N-am mai scris de mult...

Adevărul e ca nu am mai scris de mult.Mulți artiști spun ca nu scriu sau nu scot un album atat de des pentru ca nu vor ca lumea sa se plictisească de ei,dar din ceea ce vad eu e ca inspiratia cam lipseste.(nu ma consider artist)
Citisem azi un articol despre cele mai bune voci din Romania.Reprezentand sexul masculin erau evidentiati Marcel Pavel,Dan Bitman(Holograf),Cristi Minculescu(Iris),Florin Chilian si cam atat.Bun am stat putin si m-am gandit.Dar baiatul ala care a fost pe la Valahia,cu vocea lui superba si care a participat la Eurovision de ce nu e trecut?Cred ca v-ati dat seama ca este vorba de Mihai Trestariu.Nu a fost votat cea mai buna voce masculina din Romania?De ce nu era trecut in articol?Era vina jurnalistului(jurnalistei) care nu avea o cunostinta muzicala bogata sau chiar nu merita sa se vorbeasca despre el?Sau o fi fost omis din cauza scandalului pe care l-a avut cu Tarky?
Vocile feminine erau reprezentate de Luminita Anghel,Monica Anghel,Andra,Nico.Da intr-adevar au voci frumoase toate.Dar din perspectiva mea si aici au omis una,pe Paula Seling.Fata care prin anii '90 innebunea piata uzicala cu vocea ei.Dar atunci de ce au omis-o?Iar o greseala a jurnalistului(jurnalistei) sau nu mai este considerata o voce minunata deoarece a cantat cu Florin Salam(Fermecatorul)?
Cred ca unii ziaristi ar trebuii sa se intereseze mai bine inainte sa scrie un articol,nu sa-l scrie doar ca sa ocupe un loc in ziarul respectiv.Va salut!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)