vineri, 13 februarie 2009

Apel umanitar

"Micu Cătălin ..elev al liceului teoretic M.Eminescu suferă de o boala cumplita și anume de leucemie....dak vreți sa`l ajutați și sa`i dam o șansa la viata....Vineri ,16 ianuarie organizam in clubul Dublin un nou bal pt a`l ajuta pe Cătălin care se numește "Fulg de nea"....biletul costa 7 lei.....contactați`ma și dați va rog frumos massul mai departe...nu va costa nimic" sau "BALUL "STEP UP CATALIN!" CLUB DUBLIN BARLAD, ORA 20:00 , 18 DECEMBRIE 2008. INTRARE 10 RON ! INVITAT SPECIAL: GIULIA ! toti banii care se vor strange se vor dona lui CATALIN . ( Elev la Lic. M. Eminescu BARLAD, bolnav de leucemie. ) TE ROG FRUMOS DA ACCEST MESAJ MAI DEPARTE ! LA TOTI PRIETENII TAI LA TOATE PERSOANELE DIN LISTA TA DE MESSENGER. !!! CONTEAZA MULT ! PUTEM SALVA VIATA UNUI BAIAT NEVINOVAT ! VA MULTUMIM !!!" si multe astfel de mesaje au fost trimise pe messenger in ultima jumatate a anului.Despre ce este vorba?Elevii Liceului Teoretic "Mihai Eminescu"(cunoscut si sub numele de "Complex") au organizat mai multe petreceri,au facut un mitting si cam atat stiu eu(imi cer scuze ca nu sunt la curent) pentru un coleg de-al lor,Catalin Micu un tanar bolnav de leucemie.Nu se poate spune ca a fost ceva frumos.Pentru ca atunci cand vrei sa ajuti pe cineva nu poti eticheta acel ajutor ca fiind frumos sau urat.Eu etichetez aceste lucruri pe care le-au facut ca fiind minunate.Sunt mandru de elevii acelui liceu la care am invatat si eu.Bravo voua!Sunteti minunati.Dar este nevoie de mult mai mult decat ceea ce au facut ei.Am auzit ca este nevoie de o suma de 150.000€ pentru ca el sa se faca bine.S-au strans doar 25.000€(din cate stiu eu).Sunt multi bani de strans dar viata unui tanar nu se poate cumpara sau masura in bani.Stateam intr-o seara si ma gandeam..Sunt 22.000.000 si ceva de romani nu?Daca fiecare roman ar da cate un euro,asta ar insemna 22.000.000 de euro nu?cat inseamna un euro?4 RONI.Dar Catalin are nevoie doar de 150.000€ pentru a trai.Cred ca fiecare roman are un euro in pe telefon sau un 5 RONI in buzunar nu?(sunt si care nu au,dar 150.000 de romani au)Nu cred ca este vreocineva care-si doreste moartea,cu totii vrem sa traim.Ca noi vrea si Catalin.Un baiat care are o viata intreaga inainte,a carui viata abia incepe.Este pacat pentru 1€ de persoana sa lasam un tanar sa plece dintre noi.Haideti sa-l ajutam.Va salut;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)