joi, 12 februarie 2009

M-am cam lungit cu setarile astea de la jurnal si am cam uitat ce vroiam sa scriu..

Din lipsa de ocupație umblam pe youtube ca sa mai ascult si eu niste muzica frumoasa,muzica romaneasca ce imi place. Recunosc,ascult orice gen de muzica,de la rock la manele si de la muzica de cartier la pavarotti. Si peste ce dau?Peste comentarii la unele melodii de la unia care probabil(ca nu am de unde sa stiu) nu au treaba cu muzica si nu au facut vreo rima in viata lor(de parca eu as avea vreo treaba cu muzica,nu am studiat muzica,ma prosteam cand eram mic cu cate o orga sau un pian pentru ca imi plac). Ziceau ca ba Smiley nu are nicio(e corect asa,carcotasilor) treaba cu muzica,ba ca Uzzy e doar un baiat de strada care la fel nu are nicio treaba cu muzica,de Connect-r ziceau ca e rrom(cuvintele lor erau "tigan"). Ce treaba are rasa cu muzica?(ca sa incep cu ultimul) Asta ar insemna ca nici eu nu ar trebuii sa mai ascult Tupac pentru ca este negru sau sa nu-l mai ascult la o betie pe Guta pentru ca e rrom. Va spun sincer ca si rromi sunt baieti de treaba(unia,subliniez unia,astia nu-mi dau voie sa subliniez pe aici dar nu stiu de ce). Am intalnit rromi care m-au ajutat. Dar ca in orice rasa si cum e vorba aia veche romaneasca "fiecare padure cu uscacimile ei"(parca asa era) sunt si romani rai sunt si rromi rai sunt si italieni rai dar sunt si buni.Apoi ziceau de Uzzy ca e doar un baiat de strada..Ba baieti eu vreau sa va intreb ceva...cine ati vrea voi sa cante muzica de cartier?Fiul lui Prigoana sau al lui Tiriac?daca nu un baiat de cartier.Ce-ar fi sa-l auziti pe fiul lui Prigoana zicand :Ce greu e frate sa traiesti/Cand banii nu mai ai pe ce sa-i cheltuiesti/Sa ai un Lambourhini amarat/Sa te distrezi la infinit.Voi ce ziceti?Asta e parerea mea.Un baiat de cartier stie si ce inseamna bine si ce inseamna rau.Stie si cum e sa mananci bine si cum e sa stai o zi cu o bucata de paine.Nu stiu asta e parerea mea..A si apropo de Puya,ca tot spuneam de muzica de cartier si de baieti de cartier.Spunea cineva intr-un comentariu ca face de ras Romania si romanii prin melodia "Teoria furaciunii".Nu frate(sau soro) in niciun caz nu face de ras pe nimeni ci ne deschid ochii in privinta furaciunii care se produce in Romania.Cea mai recenta si cea mai urata Taxa Auto,dar despre asta o sa vorbim mai pe larg si sa revenim la oile noastre(nu la ale lui Gigi,el e baiat de treaba).Spuneam de un comentariu din care reiesea ca Smiley nu are nicio treaba cu muzica.Nu stiu,eu l-am auzit si live si va zic sincer ca are putina voce(sau poate o fi avand mai mult,ma repet nu am studiat muzica).Bun zic precum acea persoana(nu ca nu vreau sa-i dau numele dar nu stiu cine este) nu are nicio treaba cu muzica,dar atunci de ce e asa de iubit?de ce e asa de ascultat?de ce are succes?Sa-mi raspundeti voi la intrebari,pentru ca eu nu stiu. Va salut si toate cele bune;)

Un comentariu:

  1. Daca tot e vorba de pareri, hai sa-mi dau si eu cu parerea... Asta nu inseamna ca eu detin adevarul absolut, asa cum am spus e doar o parere, o alta abordare a problemei.
    Nu am simpatizat niciodata cu ideea de "baiat de cartier" asa numitul "baiat de baiat". Viata o demonstreaza ca unii ajung sa sfarseasca cu seringa in vene, unii incearca o viata sa evite restrictiile legii iar altii stau ascunsi de soare dupa gratii. Dintre ei raman in picioare doar doua categorii. Prima categorie e cea formata din cei care reusesc sa renunte la ideea de "smecherul pamantului" si sa-si urmeze propria cale. Mda, si mai sunt cei fericiti din a doua categorie... cei care se “ajung” printr-o metoda sau alta (pana la urma sa le spunem pe nume - furaciuni).
    In ceea ce priveste tiganii proverbul ar trebui schimbat cam asa “ In padurea uscata mai gasesti cateodata si un copac bun”. Sunt rasist ? Poate, locul lor nu este printre noi...

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)