vineri, 13 februarie 2009

Multumit!

Va salut și va mulțumesc.Mulți o sa se întrebe "pentru ce?"..Pai hai sa va răspund eu..Aseară când m-am uitat ultima data aveam 47 de vizualizări,acum 51.Wow..Sunt foarte mulțumit.La început ma gândeam "cine o sa intre pe jurnalul asta?cine o sa-și piardă timpul?"Si iată ca au fost câțiva care chiar au pierdut timpul citind toate prostiile mele și va mulțumesc.Aseară mi-a zis cineva ca am talent(o fi zis în gluma?) nu am eu de unde sa știu.Mulți m-ați incurajat sa continui și iată ca azi am început iar sa scriu.Sunt multe subiecte despre car as putea scrie pentru ca,sa ma iertați, dar mulți dobitoci sunt la televizor și în presa în ziua de azi.Cred ca și voi sunteți sătuli de ceea ce se întâmplă pe la televizor,prin presa și mai ales ceea ce cu toți vedeți.M-a întrebat un englez într-o zi ce-mi doresc eu.Mulți își doresc averi,putere,fete la greu,sa vadă lumea.Ce-mi doresc eu?Eu îmi doresc sa ma întorc în țara mea,în România sa trăiesc decent și sa fiu sănătos.Asta a fost introducerea din ziua de azi.Va salut;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)