joi, 12 februarie 2009

Sa mai revenim cu un subiect pe ziua de azi

Nu știu,azi de dimineața,de când m-am trezit am avut asa o pofta de a scrie..Doamne!!..e prima data când mi se întâmplă. Eu cel care nu mi-a plăcut școala niciodată și fugeam ca "dracu de tămâie" de școala.Sunt sigur ca va gândiți "cine se mai crede și păstârnacul asta(vorba din "popor")?"Majoritatea oamenilor dețin un blog și m-am gândit "ce creasta mea(am frizura numita asa)eu nu pot sa-mi fac un blog?" Si l-am făcut.Ma uitam la televizor și am văzut ca în seara asta vine la video chat(mai frumos suna conversație video prin internet dar în fine..)pe PRO-TV(nu fac reclama la niciun program la nimic,nu sunt sub contract cu nicio televiziune...ha..as vrea eu) vine ministrul mediului la ora 21.00 sa vorbească despre noua taxa auto.V-am cam plictisit cu aceasta taxa dar pe mine ma interesează și ma frământa tare mult.De ce?Pentru ca anul trecut înainte sa vin în România ca tot romanul(care poate,ca sunt unia care nu pot) de sărbători acasă,am vrut sa-mi aduc o mașina.Ma orientasem la un Volkswagen Passat din 2000,frumoasa mașina.Si mi-am zis "ia sa vad eu tata cât trebuie sa plătesc eu ca sa o înmatriculez?"(ca aici chiar nu-mi convine sa o țin.E asigurarea pe un an de zile 4000€(depinde de fiecare persoana în parte,modelul,vechimea mașinii,asta ca sa nu va aud cu"eu am auzit de la Badea Gheorghe ca e mult mai puțin).Si când m-am uitat pe internet la acel calculator și am văzut ca trebuie sa dau 6.000€ ca s-o înmatriculez mi-a făcut infarct pad-ul de la laptop(acum și-a mai revenit).Pai bravo fraților,eu dau pe mașina 4.000€ și voi îmi cereți 6.000€ s-o înmatriculez?Da voi v-ați gândit ca eu poate nu câștig 10.000€ pe an?Pai asta înseamna ca acea persoana care deține o mașina în România e lux pentru el.Sincer eu ma uit la americani.Mașinile lor consuma cel mai mult din lume la suta de kilometri da nu i-am auzit niciodată spunând ca baga o taxa aberanta ca sa reducă poluarea.Băieții au mai scos din benzina si o combina cu etanol.Asta înseamna ca Guvernul lor face ceva pentru țara lor.Da la noi?Ar fi în stare sa facă prețul litrului de benzina egal cu prețul barilului de petrol. Si încă ceva.Noi romanii din diaspora speram sa ne întoarcem acasă dar când nu se știe.Văzusem pe un site ca majoritatea banilor intrați în România anual,adică vreo câteva milioane bune vin de la romanii plecați în Italia,Spania,Olanda,Belgia nicidecum de la romanii din S.U.A. sau Canada.Pai dacă ar fi sa ne întoarcem acasă cu toții,n-ar fi locuri de munca și economia ar fi la pământ.Va trimit salutari la toți și va mulțumesc ca îmi accesați jurnalul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)