marți, 24 februarie 2009

Pentru iubitorii de filme bune

Am vazut in weekend un film pe care il am pe calculator de la Craciun.Primele 20 de minute o panarama de film,dar apoi incepe cu adevarat actiunea.Este vorba despre un baiat Rob,un tanar caruia i s-a propus o functie de vicepresedinte la o firma din Japonia si fratele sau,cumnata lui si cel mai bun prieten al sau au dat o petrecere de bun ramas.Si atat va zic.Urmariti filmul.Se numeste "Cloverfield".Dupa ce l-am vazut am "googalit" oleaca despre date importante din acel film(447 U.S.,1.18.2008) si am gasit multe reactii referitoare la acest film.Multi ziceau ca acesta chiar exista(n.i. monstrul).Si eu sunt de parere ca exista animale pe Terra care nu au mai fost vazute niciodata.De exemplu in anul 2005 in timpul acelui tsunami au iesit la mal diferite specii de pesti care mai de care mai ciudati.Cred ca fiecare dintre voi ati vazut acele poze(daca nu dati o cautare pe google si va uitati,nu pun poze pentru ca nu detin drepturi de autor).Unele poze te speri putin gandindu-te ce mai poate ascunde adancul oceanelor.Nu sun submarine atat de evoluate ca sa ajunga pana pe fundul oceanelor si sa transmita imaginile noua.Sau e posibil sa fie pesti afectati de radiatii(americanii isi arunca deseurile in oceane,dar cred ca nu numai ei) pentru ca au o forma si un aspect foarte ciudat.Va astept sa-mi spuneti parerile voastre dupa ce ati vazut filmul.Va salut.;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)