vineri, 13 februarie 2009

"Bogatii" Romaniei

Dupa ce am postat acel subiect,"Apel umanitar" am vorbit cu unele persoane care au citit acest subiect și care sunt mai în tema decât mine cu ceea ce se intampla cu acest baiat.Sunt in Romania persoane de care probabil ati auzit si voi.Cred ca multi dintre voi ati auzit de "Top 300 Capital",un supliment care arata oamenilor cei mai bogati 300 romani.Printre acestia se numara Dinu Patriciu,Ion Tiriac,George Becali,Adrian Porumboiu.Nu am pronuntat aceste nume intamplator.Domnul Ion Tiriac detin o banca numita simplu Tiriac Banc.Angajatii acestei banci au fost acum cateva saptamani in incita Liceului Teoretic "Mihai Eminescu" cu intentia de a-i incuraja pe elevii acestui liceu sa-si creeze carduri la filiala lor pentru a primi alocatia(in valoare de 42 RONI in timp ce in Italia e de 200€) lunara pe card ce ar fi scutit postasi de un drum la resedinta fiecarui elev in parte.Dar nu am auzit de la niciun elev,care a mentionat acestor distinsi domni de cazul lui Catalin,sa spuna ca fac aceste carduri si doneaza o oarecare suma cauzei pentru care militeaza ei,salvarea lui Catalin.
Am inteles ca Domnul Dinu Patriciu a dat suma de 5.000€ pentru Catalin.Felicitari Domnule.Aveti parte de toata stima si respectul meu.
De la Domnul George Becali inca se asteapta un raspuns dupa cate mail-uri au fost trimise.Domnul George Becali a intrat in posesia a 80 milioane de euro in prima luna a acestui an.Dar nu trebuie sa-i spunem noi Domnului Becali ce sa faca si ce sa nu faca cu bani dumnealui.Mai bine sa nu dea nimic decat sa ne ia in ras.
De ce am mentionat luatul in ras?Vasluianul Adrian Porumboiu care are afaceri in Barlad,Vaslui si in zonele alaturate a facut o donatie de 100 RONI.Nu am gresit cu nimic!100 RONI(un milion de lei vechi).Si iata ca inca o data asteptarile noastre au fost dezamagite.Din cate am aflat sunt persoane scrise pe un caietel apartinand Doamnei Secareanu(reprezentata Tele-M Barlad,responsabila cu strangerea de fonduri) unde acestia au donat sume cuprinse intre 10 RONI si 500 RONI.Ban cu ban se aduna.Vreau sa multumesc personal tuturor persoanelor care au dat.Este o vorba din batrani "De unde dai Dumnezeu iti da".Deci care este diferenta intre un patron de club si mare afacerist al Moldovei si un simplu lucrator la o fabrica din Barlad care probabil are si un copil la facultate,de platit intretinerea si sa se intretina si el?Doar doua imi vin in cap in acest moment.Domnul Porumboiu are milioane in conturi pe cand omul de rand nu are.Felicitari Domnule Porumboiu,aveti un punct.Si cea mai mare diferenta la care ma pot gandi este aceasta.Ce are omul de rand in comparatie cu Domnul Porumboiu?O inima mare,numai un om de rand stie ce inseamna sa te chinui de pe o zi pe alta si lupta ca sa le fie un pic mai bine urmasilor lui.Domnule Porumboiu in fata mea ati decazut mult(eu sunt un nimeni dar mai bine sa fiu asa,sa nu ma cunoasca nimeni,sa stau in anonimat decat sa ma laud ca am bani si sa ma fac de ras in fata oamenilor care au nevoie de ceva de la mine si eu ii iau in ras).
Parerea mea este ca nimeni nu da nimic daca nu are ceva de castigat.Cam asta gandeste un om bogat.De ce sa dea 1000€ unei persoane care este pe patul de moarte cand poate foarte usor sa "sparga" banii la cazinou si sa se simta bine?Imi faceti scarba domnilor!
Poate ca am scris pe un ton acuzativ dar chiar ma enerveaza acesti "mari" oameni ai Romaniei care se gandesc numai la ei.Va salut si cu tot respectul va rog sa-l ajutam pe acest baiat.Nu si-a ales el soarta,nu a vrut el sa se intample asa,nu este vina lui.Va salut;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)