marți, 24 februarie 2009

Travestiti sau homosexuali?

Aseara ma uitam la emisiunea lui Dan Capatos(nu Carpatos cum tot zice Nikita) si era invitat/a cine altul/alta(nici nu stiu cum sa-i zic) Naomi.Baiatul/fata asta(mai bine zis aceasta persoana si am scapat) nu stiu ce vrea de la lume?Nu ma intelegeti gresit,nu am nimic cu homosexuali sau travestiti dar nu-i suport.Nu stiu cum as reactiona daca unul mi-ar face avansuri. Dar in fine.Venise ea sa ne spuna cum ca nemtii(germanii) sunt mult mai civilizati ca noi,mult mai calculati decat noi(astea le stiam si noi si cum a zis si Mircea N. Stoian aseara,ei sunt in democratie de mai bine de 80 de ani,noi abia de 21).Nu e prima data cand vad persoane de acest fel(ca Naomi) la televizor.Care e diferenta intre un homosexual si un travestit ca eu nu pot sa-mi dau seama.Ambele genuri(ca nu stiu cum sa le zic) s-au nascut barbati si si-au dat seama ca le plac barbatii nu?O asemanare.Ambele genuri se poarta cat de femeiesc posibil nu?A doua asemanare.Si ar mai fi asemanari.Singura diferenta pe care o vad eu este aceea ca travestitii se imbraca precum femeile si isi fac diferite operatii iar homosexuali se imbraca normal ca un barbat.Dar daca stau bine sa ma gandesc,si homosexuali isi fac operatii,se imbraca precum femeile.Deci nu prea sunt diferente.A.. si aseara a fost invitat si Tarky.Alt exemplar care imi face scarba cand apare pe micul ecran.Oare in Romania nu mai exista vedete in adevaratul sens al cuvantului?Si referitor la Domnul Mircea N. Stoian,felicitarile mele pentru toate vorbele adresate acestor exemplare aseara."Sunteti tare Domnule"(din categoria vorbe celebre ale stimatului nostru presedinte)Va salut si va astept cu niste comentarii;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)