joi, 12 februarie 2009

Date despre mine

Cred ca mulți va întrebați..."cine mai este și asta și ce vrea de la noi?" In câteva cuvinte dacă o sa-mi permiteți am sa ma prezint Ma numesc Timofte Bogdan-Florin sunt nascut in Barlad,Vaslui,Romania pe 10 11 1988.Studii?Liceu si facultatea am lasat-o balta.Ocupatie?Momentan somer.Daca vreti sa mai aflati vreoceva de mine puteti oricand sa lasati comentarii si va raspund cu drag. Ce vreau eu de la voi? Un singur lucru sa ma ascultati sa ma corectati sau sa-mi dati dreptate. Nu sunt un politician dar ma intereseaza Romania. Nu sunt vagabond dar imi place sa beau si sa ma distrez. Nu sunt un ziarist,nu castig nimic daca imi expun gandurile pe acest blog,muncesc pentru banul meu(chiar daca acum nu muncesc am muncit si o sa mai muncesc,imi pare rau dar nu in Romania). Dar cam multe despre mine si hai sa incepem sa scriem despre ce o sa fie acest blog. Acest blog(urat cuvant,mai bine i-as zice jurnal) va cuprinde gandurile mele despre ceea ce se petrece in Romania vazuta de departe,despre "vedetismul" din Romania si daca o sa va placa vreo idee va astept oricand cu subiecte pe care doriti sa le dezbatem. Nu o sa fac un jurnal cu flori si peisaje sa va arat voua unde sunt eu si sa credeti ca eu ma laud..nu..asta nu se va intampla. Cam asta e introducerea,cam lunga dar cred ca si continutul acestui jurnal va fi de 100 de ori mai lung si cu subiecte interesante(sper).Va salut si va multumesc pentru vizita;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)