marți, 24 februarie 2009

Romani=infractori?

In ultima vreme in Italia Romanii au fost vazuti ca infractori.Dar nu unul doi acolo ci toti.Aproape 2 milioane de romani.De ce?Din cauza catorva romani sau rromi care au violat,au furat si au omorat aici in Italia in loc sa munceasca cinstit sa castige un ban.De ce fac lucrurile astea acesti "imbecili"(ca altfel nu le pot spune)?Pentru ca e mult mai usor sa dai in cap la cineva decat sa te duci sa muncesti o luna intreaga pentru aceasi suma.Cea mai buna metoda,parerea mea,ar fi aceasta:toti cei care au cazier(pentru furt,omor,viol,orice) sa nu mai treaca granitele,sa nu le dea voie de la granita.Poate ca sunt un cam crud dar e singura varianta.Cum am mai zis-o,noi cei din diaspora europeana intretinem bugetul Romaniei cu peste 2 miliarde de euro anual.Deja este greu cu bugetul Romaniei,ce-ar fi daca ne-am mai intoarce si noi acasa(cam asta vor sa faca italienii,sa ne trimita acasa) si Romania nu ar mai "beneficia" de acesti bani?Cum ar fi?Nu am nimic impotriva sa vina cineva la munca aici in Italia(si Spania,Germania,Franta oriunde in Europa,dar zic de Italia pentru ca acest subiect este in voga acum),dar la munca sa vina,nu la furat sau alte prostii.Multi spun ca nu este corecta atitudinea italienilor fata de romani.Eu spun ca este pe cat se poate de corecta.Stati putin si va ganditi.Daca la noi in Romania ar lucra de exemplu chinezi si 10 dintre ei ar viola,omora si fura.Nu i-ati baga in aceasi oala pe toti?Intr-o saptamana de zile am vazut la televizor trei fapte comise de romani:doua violuri si un omor.In momentul in care le-am vazut eram la masa cu niste italieni.Va zic sincer ca stateam cu capul plecat si imi era rusine.Asta este atitudinea pe care o am fata de "fratii" mei care vin in Italia cu alte ganduri decat cel de a face un ban cinstit.Va salut;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa comentati tot ceea ce scriu eu aici.Criticile si sugestiile sunt bine venite.Va salut!;)